2015. március 31., kedd

Bemutatkozás

Üdvözlök Mindenkit!


Kovács Ádám Máté vagyok, 23 éves, zene szerető hívő ember.


Már születésemkor megmutatkozott Isten szeretete az életemben, mivel koraszülött voltam, 6 hónapra születtem 30 centivel és 1kg 20 dekával. Sokat küzdöttek az életemért az orvosok, nagyon sok imádság vett körül már néhány napos koromban: életben maradtam.

Éppen ezért úgy gondolom, hogy nem lehetek elég hálás Istennek, ezt szeretném valahogyan kompenzálni: mégpedig a zenével. A zenémen keresztül szeretném átadni az embereknek az örömömet, hitemet és egész lényemet. Azért indítottam ezt a blogot, hogy bepillantást nyerhessetek az én világomba: sokszor érthetetlen, disszonáns, de az enyém. Ami lényeges: a végére ez a világ mindig kitisztul, értelmet nyernek az értelmetlen dolgok Isten vezetése mellett.

Jelmondatom:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése