2015. április 30., csütörtök

Köszönöm Édesanyám

Üdvözlök Mindenkit!


Úgy gondoltam, most nem egy szál virágot kap Édesanyám Anyák napjára, hanem meglepem Őt egy énekkel, ami lehet, hogy sokaknak csak egy "átlagos" anyák napi ének, viszont ebben az énekben az életem elején lévő rengeteg időt, küzdelmet szeretném megköszönni neki, amit akkor Isten segítségével túlélt mind Ő, mind pedig Édesapám (mert ne felejtkezzünk meg az édesapákról sem). Fogadjátok szeretettel:




Dalszöveg:

Nem lehetek elég hálás azért, amit tettél értem,
Köszönöm, köszönöm Neked.
Nem dobtál el magadtól, megmentettél minden bajtól,
Neked köszönhetem az életem.
Szóljon hát most ez az ének,
Kinek mindent köszönhetek.
Ő nem lehet más, csak az Édesanyám.
Köszönöm, köszönöm,
köszönöm Neked az életem Édesanyám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése