2015. április 23., csütörtök

Szeretlek

Üdvözlök Mindenkit!


Tegnap ültem a zongora mellett és Chopin e-moll prelúdiumát tanultam. Amikor már kellően elfáradtam és nem tudtam a darabra koncentrálni, akkor elkezdtem dallamokat játszani. Utána pedig írtam rá egy szöveget, ami remélem mindenkinek elnyeri majd a tetszését. Ezt az éneket Páromnak írtam és szerettem volna olyan formában megalkotni, hogy az emberek meglássák benne Isten szeretetét.

A zenei alappal kapcsolatban annyit szeretnék megosztani Veletek, hogy az első és harmadik sor végén lévő F-dúr akkord súrlódik, mert a "sokáig"-nál lévő hangok "e-f-e"-ben követik egymást, ami disszonáns összképet ad. Ezt később egy FMaj7-es akkorddal szeretném majd  feloldani, de úgy még nem tudtam elkészíteni a felvételt.

Remélem ez az ének minden párkapcsolatban és házasságban élő embert közelebb visz majd lélekben egymáshoz, ezáltal pedig remélem meglátják életükben Isten szeretetét. Fogadjátok szeretettel:



Dalszöveg:

Sötétségben éltem sokáig,
Jöttél, befogadtál.
Beléptél a szívem ajtaján,
Örömöt, békét adtál.

Más emberré lettem,
Megváltozott életem.
Köszönöm ezt Neked,
hogy nem kell sötétségben
élnem. 2x

Szeretlek, szeretlek,
szeretlek, szeretlek
Téged. 2x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése